یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۰۲:۱۸

حضور نمایندگان ٤٠ رسانه داخلی و خارجی در ایران پلاست

باشگاه خبری فراساحل: دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از حضور ٣٠٠ خبرنگار داخلی و خارجی در این رویداد جهانی خبرداد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، محمد مقاره صبح امروز (دوشنبه، ٢٣ فروردین ماه) در یک نشست خبری با اشاره به حضور ٤٠ رسانه خارجی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، گفت: تاکنون برای ٣٠٠ خبرنگار داخلی و خارجی کارت صادر شده است. وی با اشاره به وجود سامانه ثبت نام رایگان و راهنمای نمایشگاه ایران پلاست در سایت این نمایشگاه، گفت: تا کنون ١٥٠٠ نفر متقاضی داخلی و ٣٠٠ نفر متقاضی خارجی برای بازدید رایگان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.


دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، چک، سوئیس، هلند، دانمارک، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آمریکای جنوبی و استرالیا از جمله کشورهای حاضر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست هستند. مقاره افزود: هیئت‌های تجاری از کشورهای عراق، پاکستان، ترکمنستان، افغانستان، هند، امارات، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه، چین، بنگلادش، سوریه، ارمنستان، تاجیکستان، بلاروس، تونس و کنیا نیز در این نمایشگاه حاضر خواهند بود. وی با بیان این که در دوره گذشته نمایشگاه ایران پلاست ٤٠٠ شرکت داخلی وجود داشته‌اند و امسال نیز همین تعداد شرکت کرده‌اند، گفت: بیش از ٣٧٢ غرفه داخلی و ٥٢٠ غرفه خارجی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.


دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به اینکه ٢٠٠ نفر از ١٨ کشور مختلف جهان از دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست بازدید خواهند کرد، اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان متولی برگزاری این نمایشگاه قصد دارد که نمایشگاه‌های منطقه‌ای پلاستیک را در چهار کشور عراق، افغانستان، ترکمستان و پاکستان برگزار کند و پاوینهایی را از ایران در نمایشگاه‌های این کشورها شرکت کنند تا زمینه‌های همکاری توسعه صادرات فراهم شود. مقاره با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه‌ها زمینه حضور تولیدات داخلی در بازارهای جهانی فراهم می‌شود، افزود: بنابراین با حضور این هیئت‌ها زمینه صادرات محصولات پتروشیمی، پلاستیک و ماشین‌آلات ما به کشورهای دیگر و در کنار آن انتقال فناوری‌های روز دنیا به کشور انجام می‌شود.



  کد خبر : 1455
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :